pondělí 17. března 2014

Snídání I.


Celou populaci bychom mohli ohledně snídaní rozdělit na dva typy lidí:
  1. Ti co si potrpí na slané snídaně typu vajíčka, pečivo se šunkou či sýrem, slané toasty apod...
  2. Ti co si snídaně dělají na "sladko"
První typ budu muset asi zklamat, protože já patřím k těm, co si dělají snídaně výhradně na sladko. Už si vlastně ani nepamatuji, kdy jsem měla třeba míchaná vajíčka, nebo něco podobného. :-D
Snad ale tímto článkem plným inspirace ke sladkému snídání potěším alespoň ty, co jsou na tom jako já, a například bez pořádné ovesné kaše a čerstvého ovoce, si neumí začátek dne vůbec představit. :)

Alespoň se pokusím všechny ty moje kašičky v tomto článku trochu namíchat, ale možná Vám některé budou připadat stejné, i když věřte mi, nikdy nejsou!! :)


Perníkové pokušení
Tak tohle je jedna ze starších exemplářů a vlastně bych si jí i po dlouhé době mohla zopakovat.
Recept na tuhle výbornou kašičku najdete ZDE a určitě nebudete litovat, když si s její pomocí zlepšíte ráno. :)



Vláknina jogurt
Tak tohle je část mé snídaně ještě z dob, kdy můj denní příjem byl sotva poloviční oproti dnešku. (Ach jak já bych se teď profackovala!) Každopádně ve větším množství určitě použitelné i normálně a hlavně rychlé a dobré. Stačí do jogurtu přihodit goji a vlákninu z Mixit.cz (o které Vám brzy napíšu), a snídaně nebo rychlá svačinka je na světě. :)

Zasněžená čoko kaše
Recept přesně na tuhle snídani najdete ZDE, ale není to nic složitého. :) No a samozřejmě kaše bez burákového másla, to by nebylo ono... :)


Jogurt s müsli
Tak tohle byl takový můj úlet, kdy jsem po dlouhé době ze směsky nemíchala kaši. Občas na mě přijde chuť na něco křupavějšího, a tak jsem směsku Tropical fitness z Mixit.cz o které jsem psala ZDE, jen doplnila o jogurt a burákové máslo. (jaké překvapení :-D). 


Zapečená ovesná kaše
A závěrem foto z úvodního obrázku. Na tuhle zapečenou dobrotu jsem Vám už taky psala recept a to ZDE
Opět jsem jí zatím stihla udělat jen jednou, a to když jsem sepisovala receptů, tak snad přijde brzy opáčko, protože byla výborná. Ale to je prostě každá ovesná kaše... :-D


Tak to byl takový základ pro inspiraci a jakmile se najde čas na doplnění několika receptů, můžete se těšit nejen na pokračování snídaní, ale i inspiraci ke svačinám ať už dopoledním nebo odpoledním, obědům i večeřím. :)

Přeji krásný den a královské snídání! ;)

2 komentáře:

  1. Aaaach, kaše, snídaně, SLADKÉ snídaně, to je přesně moje gusto :D Bez pořádné porce kašičky po ránu bych ani nevyšla z domu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je přesně i můj případ :) Bez pořádné porce ovesných vloček ani ránu... ;)

      Vymazat