pátek 17. července 2015

Nápoje Caro (recenze)



Krásný den přeji! :)
Po dlouhé odmlce tady na blogu přicházím zase s něčím novým -> recenzí! Byla jsem oslovena značkou Nestlé Caro, abych (v případě zájmu) udělala něco jako recenzi na jejich nápoje, takže konečně jsem stihla něco vyplodit.
Malé představení
Myslím si, že většina z Vás už výrobky značky Caro minimálně zahlédla v obchodě, ale pro některé z Vás to může být úplná novinka, tak tady nějaké základy. :)






Nápoje Active a Caro Originál jsou čistě cereální a proto pro některé zastánce zdravého životního stylu tak oblíbené. Například základní nápoj Caro Originál se skládá pouze z ječmene, sladu z ječmene, čekanky a žita. Neobsahuje žádné cukry, ani jiná umělá dochucovadla.
Další z řady nápojů Caro Active je pak obohacen ještě o vlákninu, která by měla velice důležitou součástí jídelníčku každého z nás.
No a v neposlední řadě se v nabídce nachází ještě Caro Ricoré, které je složeno ze 60% kvalitní rozpustnou praženou kávou a ze 40% pak čekankou. Neobsahuje žádný lepek a díky tomu je to ideální nápoj i pro ty z nás, co trpí nesnášenlivostí lepku.

Mě se do ruky dostal právě nápoj Caro Originál a vzorek Caro Active.
Upřímně řečeno Caro Originál znám už snad od jeho počátků, protože u nás doma je dost oblíbené. Například u nás často smíchané s rozpustnou kávou -> získáte tím trochu kofeinu z kávy a přitom i jemnou chuť a pěnu Cara. :)

Navíc, jak si můžete všimnout i na stránkách www.caro.cz, nemusíte si dělat pouze nudný nápoj. Nejen se základním Caro Originál se dá doslova kouzlit. ;)

5 komentářů:

  1. Mám vyzkoušeny všechny tři výrobky od Cara a chybu nemá ani jeden :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Také můžu potvrdit, že je Caro ve všech formách výborné. Především jako horký a studený nápoj ,ale i v různých receptech na sladké pečivo

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny druhy Cara jsou ty nej,ale poslední dobou mi moc chutná Caro Ricoré.Vynikající náhrada kávy.S mlékem prostě je báječná.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny Cara jsou výborná a dost často bývá Caro v akci za velmi příznivou cenu.Pár receptů jsem ze stránek caro.cz vyzkoušela a můžu jen doporučit.

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně se to dá brát jako náhrada kávy? Teď jsem koukala, že je u nás v Kauflandu v akci, ale od známých jsem neslyšela kladné recenze..

    OdpovědětVymazat