pátek 18. dubna 2014

Snídání II.




Vzhledem k tomu, že moje snídaně, jsou jedna ovesná kaše za druhou, vážně nemá cenu je dávat mezi receptové články, a tak zas alespoň malá inspirace prostřednictvím fotek, které můžete nalézt i na mém instagramovém profilu, na který odkazuji v pravém sloupci těchto stránek. :) Bohužel pokud patříte mezi skupinu těch, co mají raději snídaně na slano, v tomto článku si asi na své nepřijdete. Naopak Vás třeba ale přesvědčí o tom, že stojí za to, si někdy vyzkoušet i sladkou verzi. ;)





Nedávno jsem objevila zázrak jménem mandlové mléko, a tak se stalo stálou součástí mých ranních kašiček. Nemíchám ho ale dovnitř při vaření, naopak si ho na kaši dávám až potom a můžu Vám říct, že je to tak vážně nejlepší! :))
Předtím jsem zkoušela i kokosové, ale i když bylo na kaši výborné, obsahuje zbytečně moc nasycených tuků a tak je u mě jeho používání poslední dobou spíše výjimkou. ;)

Malinovka
První pokus byl celkem obyčejný, ale o to chutnější! :) Ovesné kaše s trochou skořice, zalitá mandlovým mlékem, hromada malin a kopeček burákového másla, bez kterého prostě můj den nezačne. :)



Čokobomba
Tak tohle byla za poslední dobu asi nejlepší snídaně. ovesná kaše klasicky se skořicí, zalitá opět mandlovým mlékem. Na vrch ještě celozrnné vločky, domácí kakaové křupavé müsli (recept ZDE), banán a lesní ovoce. A jako třešnička na dortu kostička 85% čokolády od Lindtu. Víc už jsem si jednoduše ráno vylepšit nemohla. :)

Tropická kombinace
Vločky opět namočené přes noc a dochucené trochou skořice. Zalité mandlovým mlékem, posypané celozrnnými lupínky a dozdobené jahodami, kiwi,banánem a opět kostička čokolády.
Mňam! <3

Tropická podruhé
Opět skořicový základ a zbytek ovoce z předchozího dne. :) Závislost na burákovém másle jsem na chvíli proměnila v závislost na čokoládě a můžu vám říct, že je to jako si každé ráno dělat čokoládové fondue. :)
No a ještě trošku skořicové vlákniny z Mixitu. Prostě mi ty lupínky na kaši chutnají. :)

Borůvkové nebe
Tak takhle to dopadá, když je přebytek rozmraženého ovoce v lednici. Borůvky zamíchané ve vločkách, plus nějaké navrch. No a moje klasické závislosti -> čokoláda, burákové máslo a lupínky. :)

Kiwi mix
Konečně se mi povedlo sehnat Moruše, tak jsem si jich hned po ránu pár dopřála na klasické skořicové kaši. :) K tomu kiwi, opět mandlové mléko, lupínky, čokoládka a burákové máslo. :))

Čoko klasika
Kaše tentokrát z pšeničných otrub z Marks & Spencer, které jsou na kaši opravdu nejlepší! :) Ochucené holandským kakaem a navrch mandlové mléko, jahody, banán a burákové máslo. No lepší kombinace ovoce k čokoládě snad není. :)

Vylepšená čoko klasika
Základ stejný jako u předchozí, jen vylepšený o domácí müsli, ještě více čokolády a moruše. Mňam, mňam.. :)

I když Vám asi všechny kaše připadají skoro stejné, věřte tomu že nikdy stejně nechutnají. Vždy mám prostě nějaký svůj oblíbený "topping" na pár dní a nemůžu se ho nabažit. :)

Snad jsem Vás alespoň trošku inspirovala a brzy se můžete těšít na další. Fotek různých snídaní má totiž v zásobě asi nejvíce. ;)

Přeji krásný zbytek dne, a stejné mlsání při snídani, jako si užívám já. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat