sobota 8. února 2014

Mix it I.

Myslím si, že mezi námi, závislými na "vločkové" snídani, už nezbývá nikdo, kdo by neznal stránky www.mixit.cz. Já osobně už mám doma takovou zásobu, že nevím, co zobat dřív. :) Dovolte mi tedy, abych vás neznalce s těmito stránkami seznámila a dala vám i nějaké typy na vlastní mixy.


O co tedy jde?

  • Společnost mix it nabízí možnost zakoupit už předem namíchané druhy různých vloček, corn flaků, čokoládových polštářků apod.. Vybrat si také můžete z připravených mixů ovesné, jáhlové či rýžové kaše a když vás zrovna honí mlsná, přihodit do košíku můžete čokolády, müsli tyčinky, sušené ovoce, oříšky.... No je toho spousta. :)
  • Mou oblíbenou variantou je však vlastní míchání lupínků či kašiček. V tomto případě si vyberete základ (u kaší se jedná o ovesnou, rýžovou či jáhlovou a lupínků je na výběr tolik, že bych to tu vypisovala snad celý den. ;)) po vybrání základu už jen přidáváte co máte rádi -> různé druhy "speciálních" lupínků, ovoce, oříšků, a speciálních "hříšných" mňamek.
  • Mix it je navíc natolik důmyslný, že u každé ingredience si můžete přečíst, na co má vliv a jak vašemu tělu prospívá. Samozřejmostí je i výpočet energetické hodnoty vašeho hotového mixu.
(hlavní stránka mix it)

Mix it má stránky natolik propracované, že asi ani nepotřebujete další návody k tomu, abyste si je hned otevřeli a zkusili si namíchat svou první mixiťáckou pochoutku. :))

A teď už slibovaná inspirace....


Tak asi takhle vypadala má dnešní dodávka mixitů... Žádné překvapení, vždyť už jsem se zmiňovala, že jsem na nich závislá....
Ale musím se přiznat, že většina byla pro rodinu, či přátele a mě zbyly ubohé tři tubusy, které jsou ovšem naplněné samými dobrotami a už se nemůžu dočkat, až je ochutnám. :)

Právě tyto tři tubusy vám tu pro inspiraci trošku rozeberu. Jak asi každý pochopil z typu těchto stránek, dost se zajímám o zdravou stravu a momentálně i fitness, takže každý mix je sestavený tak, aby mi ráno dodal tu správnou energii.

Mix č. 1 -> Tropical Fitness




  • Jak vidíte základem je "Ovesná klasika Dr.Brichera", která se skládá z ovesných vloček a ovesných lupínků a já si ještě přihodila pohankové. Všechny ingredience jsou výživné a bohaté na zdravé sacharidy, takže vás ráno pěkně nastartují.
  • Pak následuje nějaké to ovoce (ananas, jahody, kiwi), které je lyofilizované (sušené mrazem), takže v něm i tak zůstali veškeré vitamíny a vy si jím můžete sladce zpříjemnit ráno.
  • No a na konec nesmíme zapomenout ani na zdravé tuky v podobě pistácií. :))



(A takhle vypadá čerstvě otevřený mix. Ještě teď cítím vůni jahod.)

Mix č.2 -> Fitness růžovka

  • Dalším mixem pro změnu není "müsli", ale kaše. V základu je rýžová do které přidávají sušené mléko, aby jí pak stačilo jen zalít horkou vodou. (Já ale stejně radši zalévám horkým mlékem, kaše je potom chutnější. :)) ) Tento rýžový základ vás opět dobije náloží sacharidů (i když asi už ne tak zdravých, jako je toho u ovesných vloček..) a navíc skvěle zasytí.
  • Doplněn opět o mé oblíbené jahůdky, goji a brusinky. (Vše v jedné barvě -> proto růžovka.)
  • Výhodou rýžové kaše celkově je, že neobsahuje skoro žádné tuky, a tak je vážně nízkokalorická. Já sama si jí dávám, když vím že později budu chtít na tuky hřešit třeba burákovým máslem.
(Zase ty jahůdky.... Aneb moje zítřejší snídaně!)


Mix č.3 -> Anti-stress

  • Tak tenhle poslední mix asi nebude zrovna jedničkou v mém zdravém jídelníčku, ale znáte to -> zkouškové období, samý stres a člověk si potřebuje občas trošku dopřát.
  • V základu zrní v plné polní, což je směsice různých  vloček bez kterých můj den prostě nemůže začít. Na chuť vylepšeno corn flaky s medem a oříšky a světe div se, ještě oblíbenější než jahůdky -> banán krásně křupavý, ale přesto chutná jak čerstvý. :)
  • Dal trocha kešu oříšků pro ty správné tukové zásoby a hříšná černá čokoláda.
  • = Jedna dávka ráno před zkouškou a stres se zeslabuje. :))
(No kdo by odolal...)


Teď už vám mohu jen popřát veselé mixování a následné mlsání. Já už se upřímně nemůžu dočkat další snídaně!  

Žádné komentáře:

Okomentovat