pátek 16. ledna 2015

Tag manie aneb podělte se o své výtvory!





Rádi vaříte a své jídlo děláte dobré nejen pro mlsné jazýčky, ale také pro oko? Tak následující "výzva je tu přímo pro Vás! :)





Pokud používáte instagram, začněte svoje ňamky označovat tagem -> #jistsemusi
Já pak budu následně Vaše příspěvky zveřejňovat nejen zde, ale i na svých facebookových stránkách, na které se dostanete přes odkaz v podpisu. :)
A pokud Instagram ještě nemáte, nevadí. Rychle do storu s aplikacemi a stahovat! Můj účet najdete stejně jako všude pod jménem Fit_healthyM ;)

Těším se na Vaše příspěvky a já jako první přidávám na sledující noční svačinku, kterou jsem doháněla makra (IIFYM mi seslalo samo nebe! :D) včera a vlastně i dnes. :)

(Tvaroh rozmíchaný s caseinem, křehké chlebíky, celozrnné cereálie, PB a borůvky :) )

Vaše Fit_healthyM

Žádné komentáře:

Okomentovat