pondělí 12. ledna 2015

Osobní výzva No.1 (část druhá)




Je tu pondělí a to znameá co? RESTART výzva je konečně za mnou a já můžu vesele naklusat do fitka! Volejte sláva a tří dny se radujte!! :D  No a jak jsem přežila zbytek týdne a hlavně lenivý víkend doma, bez pořádné aktivity? To už dál v článku. ;)






V minulém díle jsme skončili čtvrtkem, kdy byla moje psychika a veškerá motivace na bodu mrazu. No v pátek to už bylo o trošku lepší. Ráno jsem nebyla tolik opuchlá a čekala mě další zkouška, která slibovala alespoň na dopoledne trochu zabavení. Začátek dne byl tedy zažehnán, ale po příjezdu domů zase rána na mojí palici v podobě výsledků jedné zkoušky, kterou jsem nedala a budu muset předmět opakovat.
Na náladě mi to moc nepřidalo, ale jedna dobrá duše mě uklidnila, a tak jsem se zas brzy dala dohromady. Zbytek dne byl plný práce na jídelníčcích a večer nějaké to povyražení s přáteli, takže povinnosti, ale i nějaký ten relax. :)

¨
(Nuda, nuda a zase nuda.... )

A přišel víkend... Jsem zvyklá být pořád někde mimo domov, mít neustále co na práci. No a teď jsem naopak zůstala sedět doma na zadku, bez jakýchkoli plánů v plném baráku. = Začla jsem se zaměstnávat čím se jen dalo, abych alespoň trošku zmírnila to, že jsem si připadala jako vepř, co se jen válí a nic nedělá. Výsledkem byl naklizený byt, nový design na blogu, několik nových vědomostí co se týče výživy, nové nehty a hodiny procházek po našem "zapadákově". (No uplně bez pohybu přece být nemůžu! :D )  
V neděli už ze mě navíc byli i rodiče "na palici", že už se to se mnou nedá vydržet. :D No uvědomila jsem si, že takhle to prostě nepůjde a vzhledem k tomu, že momentálně mám práci z domova a i tak bych v následujících týdnech pořádně nevěděla co o víkendech s časem, konečně jsem se rozhodla splnit si další plán. Takže jsem v neděli večer pěkně vyplnila přihlášku a 24.1. nastupuju na kurzy "Trenér fitness"! Huráááá! :)

No, teď už je pondělí a mě konečně čeká trénink, u kterého se mě chystá Denisa Pěkná pořádně zničit, ale i tak se nemůžu dočkat...! :)

Takže shrnutí?
Týden volna, když už cítíte vyčerpání: Určitě ano! Doporučuju si ale dopředu naplánovat aktivity, které Vás dostatečně zabaví, nebo budete z toho nic nedělání brzy pěkně nepříjemní.

Cheat day: NE! možná si někdy dám nějaký "poloviční", ve smyslu že si dám jen třeba pizzu k obědu a ještě to zabiju zákuskem, ale už žádný overeating! No, možná i to bude jednou z mých dalších výzev :) Navíc vzhledem k tomu, že jsem najela na nový typ stravování, který slibuje pořádnou svalovku, snad to ani nebude potřeba. :) (O tom ale už příště)

= Přežila jsem, vydržela jsem, ale byla jsem na zabití. Teď ale plná energie a s novou motivací do fitka a to pěkně s novým treninkovým plánem, tak uvidíme co to udělá s formou :) :D

Vaše Fit_healthyM

Žádné komentáře:

Okomentovat