pátek 2. května 2014

Krevety s čerstvým špenátem na rýžových nudlých





Mořských plodů není nikdy dost a i když mražené koktejlové krevety nejsou taková delikatesa jako čerstvé královské, které si můžete užít třeba na dovolené, ráda si na nich občas pochutnám. Zbytek receptu bylo spíš vymýšlení z ingrediencí, co zrovna bylo potřeba spotřebovat. No a nakonec se z toho jako vždy vyklubal výborný oběd, který snad brzy zopakuji. :)






Ingredience:

  • 150g Koktejlových krevet
  • 60g Rýžových nudlí
  • 100g Cherry rajčat
  • 60g Čerstvého špenátu
  • 10g Kešu ořehů
  • 15g černých oliv
  • stroužek česneku
  • sůl, pepř
  • čerstvé bylinky (bazalka, tymián, oregano....)




Postup:
Rýžové nudle jsem připravila podle postupu napsaném na obale. Většinou se jen nechají cca 5 minut v horké vodě a je hotovo.
Rajčátka jsem nakrájela na  půlky a spolu s bylinkami, solí, pepřem a na drobno nasekaným česnekem dala na rozpálenou pánev s trochou vody. Po chvíli jsem přidala krevetky a špenát, který jsem předtím jen spařila horkou vodou.
Tuto směs stačí v pánvi vážně jen promíchat, jinak krevetky převaříte a smrsknou se (Což se mi samozřejmě povedlo :-D ). Hotovou jí pak dáme na hotové nudle, posypeme kešu ořechy a nakrájenými olivami.
No a je hotovo, doslova za minutku. :))


Nutriční hodnoty: 1 993Kj; 27g bílkovin; 58g sacharidů z toho 4g cukru; 15g tuku z toho 1,2 nasycených; 4g vlákniny

Přeji dobrou chuť! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat