sobota 3. května 2014

Snídaňové lívance s malinovým přelivem



Přišla sobota a s ní i čas na trošku větší vyváření při snídani. Celý týden jsem na různých instagramových profilech okukovala všelijaké verze lívanců, palačinek nebo tzv. Mugcake a pěkně mě honila mlsná. Nakonec jsem se rozhodla si sobotní deštivé ráno vylepšit právě lívanečky, které byly víc než výborné! :)






Ingredience:
  • 60g ovesných vloček
  • 50g cukety
  • 1 vaječný bílek
  • 60g banánu
  • 100g mražených malin
  • 10g 85% čokolády
  • 5g sezamových semínek
  • skořice
  • kypřící prášek
  • cca 100-200 ml vody

Postup:
Ovesné vločky jsem v mixéru rozemlela na mouku a na jemno k nim přistrouhala cuketu. Ochutila skořicí a přidala kypřící prášek. Poté jsem postupně přidávala vodu tak, aby vznikla taková kašička, ale ne zas moc řídká, protože pak ještě přidáte vyšlehaný vaječný bílek.
Z této směsi jsem pak lžící dělala na rozpálené pánvi s nepřilnavým povrchem lívanečky. A opravdu nebyl potřeba žádný tuk. ;)
Banán jsem nakrájela na kolečka a z malin si jich pár odebrala na ozdobení. Zbytek jsem v mikrovlnce rozehřála a rozmačkala na "omáčku".
No a pak už stačilo jen vrstvit. lívaneček, trocha banánu, lívaneček, trocha malinové omáčky, a tak dále a tak dále..... :)
Na vrch přelít zbytkem malin, dozdobit ovocem a zasypat sezamovými semínky. A úplně nakonec zapíchnout kostičku hořké čokolády. Mňam! :)

Jak sami vidíte byla jich z dávky opravdu hromada.. :-D

Nutriční hodnoty: 1 772Kj; 16g bílkovin; 60,5g sacharidů z toho 17g cukrů; 12,5g tuku z toho 3,5 nasycených; 11g vlákniny

Přeji dobrou chuť! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat