sobota 28. června 2014

Snídání III.





Krásný večer všem! :) Jako první bych se asi měla omluvit za svou vážně dlouhou absenci. Bohužel se toho na mě navalilo nějak moc na jednou a na udržování blogu už nějak nezbyl čas. Ovšem je toho spoustu nového, o co se s Vámi chci podělit, tak doufám, že teď už se nějaký ten čas na články najde. A nebudou to už jen inspirace či recepty, ale hlavně rady, typy a moje vlastní poznatky, jak nejlépe na ten nás "healthy lifestyle". Teď ale už k dnešnímu článku, kterým si snad svou absenci trošku odčiním. Takže dnes přináším opět trochu snídaňové inspirace, kterou máte zřejmě nejraději. :) Budu ráda, za každý Váš komentář, či dotaz.









Čoko kaše s Patayou
Klasická ovesná kaše s holandským kakaem ozdobená mandlemi, Patayou a 85% Lindt čokoládou. Patayu jsem v tomhle případě měla poprvé a nebít tak drahá, a u nás těžko sehnatelná, mám jí na jídelníčku každý den.!

Skořicová s jahodami, višněmi a hořkým pokušením
Ovesná kaše, dochucená skořicí a jahodami, ozdobená dalšími jahodami, višněmi, domácím zapékaným müsli a kouskem hořké čokolády, která je mou velkou závislostí.:)

Vášnivé duo
Takhle to dopadá, když nevím na co mám chuť. Polovina kaše banán & burákové máslo (nejlepší klasika), a druhá půlka višně & hořká čokoláda. Celé posypané domácím zapékaným musli. 

Zasypaná čoko kaše
Opět ovesná dochucená holandským kakaem zasypaná mraženým lesním ovocem, sezamem, oříšky, hroznovým vínem a morušemi. hned po vyfocení jsem to všechno pěkně zamíchala dohromady a byla to pořádná mňamka! :)

Jahodová bomba
Ovesná uvařená spolu s jahodami, nazdobená dalšími jahodami, mini banánkem, lněnými semínky, oblíbenou  90% čokoládou a phylasis. 

Tropicana
Skořicová klasika nazdobená malinami, mini banánkem, ananasem a 90% čokoládou zasypaná sezamem. :)


 Srdcové ZOATS
Pokud jste ještě nikdy o zoats neslyšeli, rozhodně doporučuji vyzkoušet. Stačí jen do ovesné kaše nastrouhat cuketu a povařit. Mňamka! :) Zde nazdobené mandlemi, vínem, granátovým jablkem a opět hořkou čokoládou.

Borůvkový sen
A takhle to dopadá, když se u nás přemnoží jeden typ ovoce, v tomhle případě borůvky. Cpu ho doslova všude. :D Takže ovesná uvařená s borůvkami nazdobená lněnými semínky, dalšími borůvkami, banánem, celozrnnými čokoládovými cereáliemi a nenahraditelným burákovým máslem. :)

Banán & jahoda
Nejlepší kombinace ze všech -> banán a jahody. Naskládané na klasické skořicové ovesné kaši spolu s kousky mandlí a hořkou čokoládou. :)

Jahodové fondue
Proč zrovna fondue? Jen si představte, když se vám kostička hořké čokolády na horké kaši pěkně rozpustí a vy si pak do ní kousky jahod máčíte. Nic lepšího neznám, a tak si tuhle mňamku dopřávám skoro každé ráno. :) k tomu všemu skvěle pasují i mandličky a celozrnné čoko cereálie.:)


Veselé ráno
A jedna bonusová nakonec. Ovesná čoko kaše s jahodami. A vzhledem k tomu, že jsem opět nevěděla na co mám větší chuť, zda kombinaci banánu a burákového másla, nebo jahod a hořké čokolády, zvolila jsem oboje. :) Doplněno o kiwi kytičky. ;)



Doufám, že se Vám dnešní inspirace líbila. :) Jestliže sledujete můj Instagram, určitě jste si všimli, že fotek snídaní mám v zásobě vážně mnoho a hlavně jsem začala i s jinými než jen ovesnou kaší. :) 

Již teď vám tedy můžu slíbit další článek plný snídaňové inspirace, která už nebude jen o ovesných vločkách.

A co Vy a Vaše snídaně? Raději sladké, či slané? Nebo dokonce jejich kombinace? :)

Přeji krásný zbytek víkendu a chutné snídání! :)


3 komentáře:

  1. Nádhera, to je škoda jíst! :) Pokud ti to nebude vadit.. Ráda bych tě pozvala k sobě na blog na probíhající giveaway. :) Budu ráda, když se zúčastníš. :) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, krásně nazdobené a naservírované :-) Snídám kaše 2-3x týdně, tak se můžu inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat