středa 27. srpna 2014

Another change, another life



Vím, že některý z posledních článků jsem začínala podobně, ale tentokrát to už vážně myslím vážně! :D
Bohužel i prázdniny pro mě byly fyzicky i psychicky dost náročné. Nová práce, kde jsem trávila co nejvíc času šlo, (finance jsou hold finance :D), hodiny ve fitku a zbylý čas s přáteli a poslouchání někdy závistivých, někdy prostě starostlivých komentářů na mou postavu a životní postoj. Řekla jsem si ale dost a začínám další etapu v mém životě, kdy chci dokázat něco, co chci jen a jen já a bude to moje výhra jestliže vše vyjde tak jak má. :)

Teď ale pěkně od začátku.


Byla bych ráda, kdyby se tenhle blog stal nejen inspirací ale i motivací pro Vás ostatní nejen na Vaší cestě hubnutím, či formováním postavy, ale za novým životním stylem jako takovým. Za poslední rok jsem pochopila, že nic nejde dělat jen tak napůl, a jestliže něco chcete, musíte si za tím jít stůj co stůj a pak toho teprve dosáhnete. Vše je jen v hlavě, vše je jen o psychice.

Jakékoli změny ve svém životě podstoupíte můžou dost šokovat nejen Vás, ale i vaše okolí... rodinu. Pokud Vám ale tyto změny vyhovují jděte za nimi dál. Neříkám tím, že máte své okolí ignorovat, jen se jim to snažte vše racionálně vysvětlit a zdůvodnit. (I když v mém případě to příliš nefungovalo, a je ze mě černá ovce, naprosto nekompromisní, co vidí jen čenou a bílou.) Jednoduše musíte jasně vědět co chcete, vytyčit si cíl a jít za ním. Je jedno jestli Vám bude trvat 3 měsíce než shodíte 10kg, nebo to zvládnete až za 5, ale zvládnete to a bude to Vaše výhra.

Mě se za poslední rok život otočil o 180° a mnoho lidí z mého okolí s tím má stále problém a nechápe jak se to vše mohlo stát. Mnohdy to berou i jako negativní změnu s čímž já zásadně nesouhlasím. Sice musím uznat, že několik (a ne málo) chyb jsem udělala a některé se mě stále drží, ale snažím se aby vymizeli úplně a upřímně, i když to nikdo nechápe s novým životním stylem a koníčky jsem mnohem šťastnější a spokojenější.

Já 15.8.2013 před odletem na dovolenou

Tak takhle jsem vypadal ještě před rokem. Ukončená střední s maturitou, 19 let, těsně před odletem na dovolenou nyní již s ex-přítelem. Více méně spokojená, šťastná (alespoň tehdy jsem si to myslela.). Pro druhé bych se tenkrát rozkrájela a nebrala jsem tolik ohledy na to, jak to vidím a chci já, hlavně že byli spokojení ostatní a mě to tak nějak vyhovovalo, svým způsobem jsem pak byla taky spokojená.

Všechno se ale brzy začalo měnit, díky tomu že z přítele se stal ex-přítel a já na několik dnů ze stresu přestala úplně jíst. Teď si asi říkáte -> "No jo, začla hubnout kvůli chlapovi, typický!" ale tak to uplně nebylo. Vážně nechci zacházet do intimních detailů, ale v tom že je konec bylo jasno a rozhodně jsem nehubla abych ho získala zpátky.

Nicméně po několika dnech nejezení se tělo dost odvodnilo a kila šla dolů, tak jsem si řekla: "Proč v tom nepokračovat?". Určitě nejsem jediná, kdo se několikrát pokoušel zhubnout, ale marně, tak jsem toho tenkrát využila, byla jsem namotivovaná a rozhodla se pokračovat. Vyhledávala jsem si informace o různých typech diet na internetu a zkoušela a pokoušela svoje tělo.

Dnes už vím, že to nebyl úplně nějlepší nápad, ale jak se říká -> Chybami se člověk učí. Během několika měsíců jsem si prošla ketonovou dietou, tukožroutskou polévkou, atd., atd., atd... No vyzkoušela jsem toho dost a dnes bych každému kdo chce začít hubout bez váhání poradila vyhledat odbornou pomoc. Ne poradce, který to dělá pro peníze, aleporadce kterého jídlo baví a má o Vás vážně zájem.

Kdysi jsem si taky myslela, bůh ví jak jídlu nerozumím, že Vím jak na to, jak hubnout. Přeci jíst pravidelně a zdravě... k tomu trochu toho cvičení. Co je to ale pravidelně a zdravě? A jaké cvičení zvolit? Mě samotnou to stálo (troufám si říct) několik set hodin pročítání odborných článků, či diskuzí a odzkušování nejen různých jídelníčků ale i cvičení sama na sobě.

Proto rada č. 1 zní: Nebojte se vyhledat odbornou pomoc!

 A abych Vás alespoň trochu namotivovala, na konec moje aktuální fotka z dnešních nákupů.


27.8.2014 Nákupy :) 

Můžete se těšit na serii článků, kde Vám přiblížím tuto mojí "roční" změnu a hlavně také změnu na kterou se chystám pro příští rok. 

Teď už ale dobrou noc a doufám, že se alespoň někteří z Vás stanou věrnými čtenáři. (A že já si pravidelně najdu čas na to se s Vámi podělit o vlastní zkušenosti :D ) Současně doufám, že budete komentovat jako divý, ať už negativně, či pozitivně, nebo s nějakým dotazem. ;) 


2 komentáře:

  1. Ahoj mohla bych se prosim zeptat kolik by u tebe stala odborna pomoc? Myslím třeba s vymýšlením jídelníčku . Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ohledně toho mě prosím kontaktuj na e-mail fithealthym@gmail.com Zkus mi napsat i trochu víc informací o tobě a jak by sis to představovala. :)

      Vymazat