pátek 29. srpna 2014

Banánové cheescake




A protože zdravý životní styl je hlavně o zdravém jídle, pryč s teoriemi. Mám tu pro Vás další recept na tolik oblíbený zákusek. Zdravý životní styl není o tom odříkat si dříve oblíbené pochoutky, ale o tom umět o jídle přemýšlet a vymýšlet jejich zdravé variace. A věřte mi, že tahle se opravdu povedla, mohla bych jí mít ke sváče či snídani snad každý den stejně tak jako moje oblíbené proats! :)






Ingredience:

Nakorpus->

  • 60g celozrnných cereálií (Dobrá vláknina od BonaVita apod.)
  • skořice
  • silné presso


Na krém->

  • 70g banánu
  • 130g nízkotučného tvarohu
  • 40g nízkotučné Philadelphie
  • 40g Ricotty
  • 5-10g burákového másla (Někomu chutná víc, někomu míň :D )
  • mandlové aroma
  • vanilkové aroma
  • 1/2 balíčku práškové želatiny


Na ozdobu ->

  • Banán
  • Jahody
  • Vysoko procentní čokoláda

(Prostě co kdo rád...)


Postup:

Cereálie rozmixujeme skoro na prach, promícháme se skořicí a vysypeme jimi dno formy. Vezmeme si zchladlé presso a cereálie jím prolijeme. Pozor, abyste ho tam nevylili moc a ony Vám v něm pak vyloženě neplavali. Změknou i díky tvarohovému krému. ;)

Když máme takto připravený korpus, rozmačkáme si banán a smícháme se zbytkem ingrediencí na krém. Rozmíchejte vše ale opravdu dobře, ať se chutě pěkně propojí. :)

Pak už jen stačí krém přendat na korpus, ozdobit nakrájeným ovocem, či posypat oříšky a čokoládou a dát nejlépe přes noc do ledničky pěkně uležet.


Dávka mi vyšla na tyto dvě krásná srdíčka, která jsem nazdobila banánem, jahodou a 90% čokoládou. :) Kdybyste ještě někdo měl zájem o formičky, zahlédla jsem je ve Fashion Areně v Tchibu ;)


No a takhle už pak může vypadat Vaše snídaně. Cheescaky plné bílkovin a parfait na doplnění sacharidů. :)

Přeju dobrou chuť!!

1 komentář:

  1. To vypadá dobře, jednoduše a chutně. A ty srdíčkové formy jsou krásné :-) Budu si je muset taky někde sehnat :-) http://cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat