pátek 9. ledna 2015

Osobní výzva No.1 (část první)


Přišel nový rok, zkouškové období a velké nervy. Jak už jsem psala v předchozím článku, nemám ráda stereotyp a tak i tréninky začali být den ode dne pozměňovány, jak mě zrovna napadlo a ještě ke všemu jsem je jela jak psychicky, tak fyzicky naprosto vyčerpaná, jen abych neměla výčitky, že se válím doma. (Ach ta psychika...) No vzhledem k tomu, že tenhle stav je dost kontraproduktivní nejen pro nějaké fyzické pokroky, ale i osobní život, chtělo to RESTART.



Záměr byl týden bez fitka, soustředění se na zkoušky a jeden zařazený cheat day... I když Vám se to může zdát, jako naprosto normální věc a ještě byste se na takový týden těšili, pro mojí hlavičku je to celkem záhul... 

Poslední trénink jsem si do vyčerpání všech sil užila v sobotu a od neděle mělo začít volno. No to jsem všechno ještě viděla v tom lepším světle.... Neděli jsem využila na nějaké profi focení v Dark Vision Studio, které patří mým známým. Byl to super den plný zábavy a pro mě skvělé, i když opět vysilující odreagování s výbornými výsledky. :)

V pondělí měla proběhnout první zkouška, která byla ale nakonec zrušena, takže mě čekal den plný válení stejně tak, jako v úterý... No, ale já prostě v klidu nevydržela i když jsem cítila,  že musím vypnout, že tělo už toho má prostě dost... Udělala jsem si aspoň výlety po nákupech, nachodila sto jarních kilometrů po Praze a večer nějaké to učení a práce... = první tři dny úspěšně za mnou, jupí! :)


(Výsledky nákupů aneb -> konečně mám opasek! )

Přišla středa a nejtěžší zkouška tohohle období... Matika! Vzhledem ke všem nervům okolo, jsem si tenhle den zvolila na cheating a od rána jsem se uklidňovala dobrůtkami. No, zkoušku jaem zvládla, ale to jídlo.... Opět se to zhouplo spíš k neuvěřitelné přežíračce, přišly výčitky svědomí a mě z toho/ze sebe bylo akorát tak zle!
Jediné co jsem v tu chvíli chtěla, bylo naklusat do fitka a vše to tam ze sebe pořádně vypálit. No smůlička holčičko, řeklo se týden...

No a byl tu čtvrtek... Ráno, totálně zavodněná, oteklá, nafouklá po včerejší náloži... Prostě nechuť sama ze sebe a k tomu další zkouška předemnou... Tu jsem málem prošvihla díky našim úžasným Českým drahám...! Celý den jsem se pak už jen proklínala za předchozí přežíračku. Takhle už prostě ne! Bylo mi akorát zle, takže žadné další cheaty tohohle stylu Chocholoušová, prober se!!!!
Psychika opět v tahu, motivace nulová. Nu což, teď už to nezměním, ale snad se konečně poučím...

No a jak to všechno pokračovalo a vydržela jsem až do konce? To se dozvíte v pokračování za pár dní:)


1 komentář: